Kapitaal

Hier kan je het kapitaal zien van je team, hoeveel winst (of verlies) je maakt, en hoeveel geld je staan hebt op je bankrekening. Streef een gezond team na, anders kan je failliet gaan!

Elk team kan kiezen tussen 3 sponsorcontracten die wekelijks worden uitbetaald. De duur, tekenpremie en wekelijkse ontvangsten van de contracten zijn verschillend.
Eenzelfde sponsors kan verschillende teams sponsoren aan verschillende voorwaarden. Zo kan de ene speler een contract met Rabobank hebben voor 1 jaar en de andere voor 4 jaar.

Sponsors zullen je betere contracten aanbieden wanneer je goed presteert of in een hoge divisie rijdt. Denk dus goed na voor je een sponsorbeslissing neemt: als je denkt dat je dit seizoen divisiekampioen kan worden, neem je best een éénjarig voorstel, aangezien je het volgende seizoen dan een beter contractvoorstel zal krijgen. Als je verwacht dat je zal degraderen kies je best een contract voor meerdere jaren, aangezien sponsors na je degradatie minder geld zullen willen aanbieden.

Er bestaat een belangrijk verschil tussen het Huidige banksaldo en de Verwachting voor volgende week.
Al het prijzengeld en de bonussen die je behaalt, worden pas bij de wekelijkse update op zondag effectief doorgestort. Al je kosten aan materiaal en merchandise gaan eveneens pas de volgende zondag van je rekening.
Bij de aankoop van renners, trainers of scouts moet je voldoende geld op je Huidige banksaldo hebben staan. Je zal niemand kunnen aanwerven als je Huidige banksaldo dat niet toelaat, ongeacht wat de Verwachting voor volgende week voorspelt.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.