Nieuws - Messages

De nieuwspagina toont alle informatie over je team, renners en alle andere zaken. Zodra er een gebeurtenis komt zal er een klein "nieuws" icoontje (news.gif) verschijnen in je nieuwsbox.

Er zijn 3 soorten berichten:

  • Emails: Andere ploegen kunnen je berichten sturen omtrent alle soorten zaken.
  • Training: Als bij de zondag update 1 van je renners "popt", zal de trainer dit melden. Ook als een renner in sturen of durf stijgt (door plat te rijden of te vallen in een race) brengt de trainer je hiervan op de hoogte. De vaardigheden van de renners en trainers worden verder in deze wiki verklaard onder de rubrieken Renners en Training.
  • Informatie: Dit is een bericht van je assistent die je nieuwtjes meldt zoals: blessures, transfers, merchandise, training, contracteindes van de renners, enz…

Opgelet! De tweede soort berichten kunnen enkel premium-gebruikers zien. Niet-premium-gebruikers kunnen de progressie van hun renners uiteraard wel volgen door week na week de skills te vergelijken.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.