Premium

Peloton Premium geeft je vele extra opties die het spel leuker maken. Maar jouw steun zorgt er ook voor dat wij het spel nog meer kunnen uitbreiden en verbeteren. Hieronder vind je een lijst van opties en mogelijkheden die komen met Premium. Peloton wordt steeds verder ontwikkelt, inclusief de Premium opties!

*Ploeg opties:
Upload je persoonlijke ploeg logo, kies het shirt van je renners vanuit een groot aantal mogelijkheden of upload een zelfgemaakt shirt.
*Manager opties:
Schrijf persberichten om de wereld te laten weten van jouw overwinningen en plannen, stel je manager portret samen met de hulp van een groot aantal verschillende gezichtsonderdelen.
Notities: creëer persoonlijke notas en herinneringen om je toekomstplannen gemakkelijker te kunnen onthouden.
*Fanclub:
Je ploeg heeft zijn eigen fanclub waar andere Premium leden lid van kunnen worden. Je kunt zelf lid worden van de fanclub van anderen zodat je gemakkelijker de vooruitgang en resultaten van je favoriete ploegen kunt opvolgen.
*Shortlist:
Bewaar de renners die je mogelijk op een later tijdstip wilt kopen, of om hun resultaten beter te kunnen volgen.
*Renner biografieën:
Je kunt een biografie schrijven voor elk van je renners. (Zie ook 'Renners')
*Gastenboek:
Iedereen heeft de mogelijkheid om een bericht achter te laten op de pagina van je ploeg.
*Geen advertenties:
Banners worden niet getoont op alle pagina's.
Renner en staf gezichten: je kunt zien hoe alle renners, trainers en jeugdscouts in het spel er uit zien. Hun uiterlijk verandert naarmate hun leeftijd vordert: ze krijgen rimpels en kunnen een baard laten staan.
*Renner training statistieken:
Bekijk en vergelijk trainingsgrafieken van je renners.

Hoe Premium lid worden?

Betaalmethoden:
Er zijn momenteel twee betaalmethoden mogelijk, met credit card (VISA, MasterCard) via PayPal of met overschrijving.

De correcte rekeningnummers vind je op de startpagina van peloton in de menu: 'Tools - Winkel'
Daar kan je je keuze maken om je financiële bijdrage te doen via:
Premium met PayPal
Premium met overschrijving

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.